Re: Spotkanie - nowy pomysl

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 21:34:05 MET

Dominik Czechowski <domcio_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:
> Witam,

> Poniewaz wiekszosc zainteresowanych osob jest w Krakowie proponowalbym
> pozostac przy tym miescie. Natomiast nasunela mi sie nowa koncepcja:
> mianowice Ci, ktorzy mieliby przyjechac z daleka (jak np. Gdansk czy
> Koszalin) mogliby si gdzies zgromadzic i odpalilibysmy wideokonferencje...

> Czekam na opinie,

Heh... Z Wawy do Kracka to tylko 2.5 godziny.... Wiec czy naprawde jest
sens? A co do powrotu w rozne dziwne miejsca - to fakt, niekiedy cala
noc sie bedzie jechalo. Ale czy to jakas wielka roznica czy 5, czy 7
godzin? I tak sie w pociagu komara utnie...
Albo przesiedziec w Krakowie do rana (a jest gdzie) i pojechac rannym
pociagiem.
Albo po prostu przenocowac w jakims schronisku.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969