Re: RATUNKU!!!!

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 16:57:15 MET

In article <71c3m6$53m$10_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszl'o wrote:

>ueee. mialem podobnie, ale z zupelnie innego powodu.
>okazalo sie ze grafika nie startowala z powodu uszkodzen w dwoch plikach
>/OS2/OS2.ini
>/OS2/OS2SYS.ini
>
>teraz robie regularne backupy tych dwoch plikow. restart do vga mode
>i tym podobne w niczym ci nie pomoze.

No jakbyś tu siedział sobie przy moim kompie i mówił to co ja. :-)
Teraz to ja też jestem mądry (piszę już z odratowanego OS/2 - na szczęście
odgrzebałem w pamięci polecenie makeini).

Więc jak to się nazywa - robosave? ;-)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."