Re: mp3

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:14:34 MET

pxl <pxl_at_box43.gnet.pl> wrote:
>witam wszystkich!!
>konstruuje site na temat mp3 i chcialbym aby znalazl sie tam takze
>freeware'owy i shareware'owy soft do odtwarzania i kreownia plikow mp3
>na os2. bylbym niezmiernie wdzieczny za wskazanie mi odpowiednich
>miejsc w sieci...
>tia
>ps. przydaloby sie tez logo w wersji wektorowej...
>ps2. info i ew. pliki prosze na priv
>
>pozdrowienia piTec

czy ten site jest pod os/2 ? :) jesli tak, postaw to na ftpserver0.72
ale trzeba to ciagnac ode mnie, lub bezposredno z australii. bo do polski
jeszcze sie nie zmirrorowal.

btw. soft do odtwarzania jest. programy dzialajace w PM sa nawet
dwa. jeden darmowy, dziala calkiem ladnie. ale przewijanie utworu ma
zrobione niespecjalnie. drugi tez graficzny, wlasnie go uzywam.
wymaga zarejestrowania, ale bez rejestracji jedynie pojawia sie napis
"unregistered", lecz wszystko dziala. lapie skory z winamp. ma equalizer,
ale nie ma do niego definicji przycisku, trzeba wybrac z menu. pod tym
wzgledem jest niekompatybilny z winamp. reszta ok :) i tak nie chrapie
jak winamp.

jest tez tekstowy mp123 . wg. mnie jest najlepszy. nie ma mozliwosci
przewijania utworu. ale jak sie wygeneruje liste utworu, to odtwarza
je bez przerw jednym ciurkiem. dwa poprzednie ktore omowilem zle
lacza nastepujace po sobie utwory. dopiero po calkowitym wybrzmieniu
poprzedniego utworu, otwieraja plik kolejnego. przez to w utworach
kontynuowanych (np. z plyty gdzie utwory sie lacza), na przejsciach
slychac conajmniej 0.3 sekundowa cisze.

z programow graficznych, ten drugi jest duuuzo lepszy. ale nie pamietam
jak sie nazywal. moze zajrzec na swoj komputer :)