Re: [TeamOS/2] Lista EnterCD

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 16:50:37 MET

On Thu, 29 Oct 1998 15:15:04 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Lista tego, co na grudniowym CD bedzie juz na stronach. Gdzie - dojda wszyscy po
>moim debiutowym, w pelni amatorskim, duuuuzo zajmujacym bannerze :)))

I choćby był piękny jak Królewna Śnieżka, albo Pamela w kąpieli, i
choćby zdobył EMI, GREMI i inne BZDEMI, to jeśli będzie ważył z 300 kB
to więcej na takie WWW nie spojrzę. :-))

A tak przy okazji, aby się wyżalić. Pobierałem niedawno strony
archiwalne CHIPa. Powiedzmy artykuł na TEMAT. Wyobraźcie sobie, że był
on rozbity na chyba z 10 podrozdziałów. Nic to jeszcze. Te podrozdziały
miały ledwo po 0,5 do 1 kB tekstu plus 1-2 zdjęcia. Natomiast cała
strona (bez zdjęć) od 20 do 30 kB !!!!!!
Robione to-to było jakimś FrontPagem, kod zupełnie niezrozumiały i
jeszcze ten narzut. I tak jest zorganizowane całe archiwum artykułów
CHIPa!

19/20 lub 39/40 całej strony to śmiecie!!! I ja za to płaciłem (bo
musiałem pobrać) TPSA.

Więcej do CHIPa nie zaglądam i noga moja tam nie postanie (na WWW, nie
na papierze ;-) ))

CHIP zmienił wystrój, ale chyba w zmowie z TPSA, na wzór tych Panienek
z Karaibów, co to siedzą pod Pruszkowem i trują du... naiwnym, a
licznik bije po czym dzielą zyski pomiędzy operatorem z Karaibów, a
TPSA.

Pozdrawiam,
Przemek, Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist