Re: Spotkanie

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 17:28:23 MET

> Heh, mi sie wydaje, ze juz latwiej dojechac do Krakowa, niz Pultuska :) Ale nie wiem...

Mam propozycje : Kazde miasto stara sie przyciagnac reszte srodowiska do
siebie. Moze by tak znalesc miasto (miescine, wies...), gdzie OS/2 nie
wystepuje i tam zorganizowac spotkanie? Chyba najwygodniej dla wszystkich
byloby w okolicach jakiegos srodka mapy, ale jezeli nie to ja proponuje
Nowy Targ (powaznie).