RATUNKU!!!!

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 14:48:07 MET

Ludzie ratujcie!!!

Wlasnie chcialem sobie wyprobowac nowego McAfee Viruscana i okazalo sie ze on
potrzebuje miec SES (Security Enabling Services) wiec zamiast sprawdzic
najpierw czy to mam ( a mialem bo mialem FP08US) to zainstalowalem to jeszcze
raz z CD z Warpem PL. No i teraz wszystko sie wali - to znaczy tekstowo
wszystko OK, ale grafika nie startuje - nawet po przywroceniu VGA. Ten SES
nie zrobil zadnych wpisow w config-u i nie wiem jak go tera wylaczyc.

Odpowiedzi prosilbym na priva jezeli mozna.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."