Re: [TeamOS/2] Domenai miejsce

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 09:49:11 MET

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:

> Calder mnie nie "wypedza", wiec na razie to stoi na Calderze, tyle ze domeny nie ma.
> Jak przeniose do Adama, to zrobimy domene. Tylko w domenie jest problem...
> (pooki co)

Włąściwie nie tyle jest problem, co nie ma po co się śpieszyć. Domenę
możemy zarejestrować - mogę postawić primary DNS u znajomego, myślę, że
secondary chętnie u wielu ludzików z listy. TYlko po co się teraz
sprężać, jak później wszystko by trzeba było zmieniać (te faxy do nasku
itd...) Poza tym, skoro Tomek nie ma czasu na zabawę ze swoim DNS (bo do
tego sprowadza się postawienie domeny) to wątpię, żeby miał czas na
przeróbki httpd tak, żeby obsługiwał kilka domen. Więc na razie dajmy
sobie spokój, komp będzie na dniach.

BTW - nie ma ktoś do przehandlowani dowolnej obudowy ATX? Mam okazję
kupić płytę, a nie mam obudowy :(

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969