Ile czasopism

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:03:50 MET

On Wed, 28 Oct 1998 01:52:23 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Hmm, przez co muszę kupić 3 pisma jeżeli na każdym jest jakiś ciekawy
>drobiazg.
>Może raczej skupić się na jednym (jestem z PCM PP) a za to dobrze je
>przycisnąć aby więcej miejsca na CD i/lub w numerze poświęcili na OS/2.

Hi,

Wobec tego pozostaniemy przy Enterze (pliki na CD) i pewnie PCM PP
(artykuły i opisy aplikacji, czasem się zdarzają). Natomiast PCW
Komputer i tak musimy poprosić o jakieś pliki Lotusowe. Swoją drogą nie
musimy kupować każdego z pism, aby mieć ciekawe pliki. Równie ważne
jest pokazanie innym, że OS/2 jest i są dla niego aplikacje (trochę to
na wyrost, ale ździebko prawdy w tym jest).

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist