Re: Aurora

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 18:40:03 MET

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Właśnie dostałem pakiet z Aurorą - prosto z Austin.
> Zdaje się, że tylko 200 osób zostało uszczęśliwionych
> taką paczką - reszta ma dostać preview.

Czy dobrze Ciebie rozumiem ?

Dostales z Austin TX paczke a w niej:
1 x AURORA BETA
3 x papierki.

W wewnetrznej paczce byly 3 plytki z OS2 Server for e-busines
z cieniowanym fioletowym napisem "Preview"

Z opisu "This preview program will run until December 18, 1998."

Czy dobrze Ciebie rozumiem - czy to dostales, czy cos wiecej ?

--