Re: INN lub cokolwiek podobnego

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 22:15:51 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

>./apps/internet/news/server:
>chang09w.zip 900861 1996/12/22 Changi - Full featured NNTP server for OS/2
>slrp108a.zip 134423 1995/12/01 Slurp v1.08a, passive NNTP news transport agent

znalazlem je w miedzyczasie. dzieki :)
ten drugi praktycznie do niczego sie nie przydaje, bo wszystko jest
w tym pierwszym. hmmm... jest calkiem calkiem :) konfig prosty, ale
trzeba sie oczytac. szkoda tylko ze nie ma gotowych przykladow, tak
jak pod winde w stylu rozpakuj, zainstaluj podajac kilka wartosci
o ktore spyta instalator, uzywaj.

noc to. na razie potestuje. wyszlo mi ze kilka grop ktore czytam, zajmuje
na pobliskim serwerze 60MB :) a na tpsa 137MB. ech ......

rozwiazania w stylu pronews, albo podobne u mnie sa zupelnie nieprzydatne.
po prostu on-line mam w pracy, i chcialbym zapuscic jakis skrypt by wykonal
czarna robote. zanosze do domu, puszczam skrypt, i praktycznie od razu
zaczynam czytac. programy ktore znalazles (ja tez:) wlasnie to kryterium
bardzo dobrze spelniaja. poza tym bardzo efektywnie ograniczaja czas
aktywnego polaczenia. w ciagu calego czasu polaczenia, jest transmisja.
po wykonaniu transmisji ktora jest dosyc szybka, mozna zamknac konekcje
i zrobic update na prywatny serwer newsow w trybie off-line.