Re: Kolejny pomys

Autor: Arkadiusz Podgorski (wodzu_at_softomat.com.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 11:36:11 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:
: Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:
:> Czy ktoś mógłby się podjąć pobierania najnowszych plików, których
:> zapowiedzi pojawiają się w WarpCast?
:> A potem rozsiewać je po całym kraju? Niech info pojawia się na liście
:> oraz na WWW TeamOS/2pl.

ja przez jakis czas probowalem cos takiego robic, ale ogloszenia z warpcast
maja jedna wade: nie ma tam adresu, skad mozna sciagnac. jest adres, ale
taki, na ktory trzeba zajrzec przegladarka www i najpierw mase naklikac. to
zajmuje mase czasu, zanim wreszcie dojdzie sie do wlasciwego miejsca. jezeli
ktos moze ta robote odwalac za mnie (sorry, ale nie mam po prostu czasu) i
mailowac mi adresy, to moge postawic automat, ktory bedzie to sciagal.
miejsca na ftepie jest dosc :)
a po sciagnieciu moze np. automatycznie wysylac ogloszenie na liste. :)

:> Chciałem Apache'a, a nie wiem gdzie jest, na jakim FTP. Usprawniajmy to
:> co się da usprawnić.
: na ftp.icm.edu.pl (mirror hobbesa) :-))

: BTW - jak będzie u mnie stałka, to możemy sobie postawić mailing liste,
: ba, nawet coś w rodzaju remindera takiego jak ma pc-kurier, albo wręcz
: bazę danych na taki temat (z wyszukiwarką, rzecz jasna). Jakieś tekstowe
: kruczki i sztuczki i co jeszcze dusza chce :-)))

mailing lista? chyba nie trzeba - ostatnio na p.c.o.os2 sie ozywilo, ale nie
ma az takiego tloku, zeby to wydzielac. w ten sposob niepotrzebnie
utworzylby sie zamkniety krag osob.

--
nie moge dojsc, jak oni uzywaja wielkich liter.