Re: [TeamOS/2]VIRC

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 20:34:37 MET

On Fri, 23 Oct 1998 16:28:20, Grzegorz Szyszl'o
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> czyzby ? ja np. w ircu chce przeciagnac plik na usera, co bedzie
> rownoznaczne z puszczeniem tego pliku do usera w ircu w protokole DCC.
>
> jak sobie wyobrazasz konfiguracje dragtext'a by cos takiego zrealizowac ?

Hmm, chyba małe nieporozumienie. Wprawdzie trochę teoretyzuję, bo
chociaż używam internetu od jakichś sześciu lat, to jeszcze ani nie
IRCowałem, ani nie MUDowałem - jakoś nie czułem potrzeby i nie sądzę aby
z tego powodu moja młodość w i-necie była zmarnowana :) - ale w dyskusji
chodziło chyba o to, że aby sobie posłać jakowyś plik to musisz w jakimś
tam okienku wpisać ścieżkę do niego, co bywa kłopotliowe. Jak masz
dragtext-a to zwyczajnie przeciągasz sobie na rzekome okienko dany plik
i nie musisz niczego wpisywać.

Inna sprawa, że fajnie by było gdyby dało się uruchomić transfer
zwyczajnie przeciągając plik na okno usera, ale to już raczej musiałby
obsługiwać sam program.

Chociaż - skoro już teoretyzuję - jeżeli posłanie odbywa się jakoś tak:
"/dcc polecenie_posłania nazwa_pliku", to przecież możesz mieć
przygotowany obiekt zawierający owo "/dcc polecenie_posłania ", i
wówczas przeciągasz najpierw ten obiekt, potem plik, enter i po sprawie
- prawie pełen drag & drop ;)

                                               Marek Wojciechowski