Re: P yty CD dla OS/2.

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 18:50:02 MET DST

On Sat, 24 Oct 1998 12:00:44 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

>I dorzućcie koniecznie coś do pisania programików - np. demko Vpascala,
>Vrexxa czy VA for Java Entry... Może tez trochę softu rodeem z dużego
>niebieskiego? Jakis ICSS i parę innych, szczególnie do obsługi inetu,
>czyli np. OS2POP3S, BIND-a i wszystko co potrzebne jest do postawienia
>servera internetowgo..

Hi,

No, to licząc na "oba oka", wyjdzie w sumie materiału razem z Twoimi
propzycjami na DWA DVD, ;-)
Nie mam nic przeciwko, ale miło by było gdyby tak jeszcze ktoś napisał
artykulik do takiego problemowego krążka.

A tematy dzielą się mniej więcej w ten sposób:

1) Dla programistów
2) Java, e-biznes itd (pokrywa się z poprzednim jedynie częściowo,
można kompilatory Javy przenieść)
3) oprogramowanie do (dla) Internetu od strony użytkownika i ISPa
4) wielkie dema, duże aplikacje itp.
5) "drobnica" (przepraszam za wyrażenie, ale stale czytam na liście o
WIELKICH PROGRAMACH na nasze CD)
6) łatki wszystkiego i dla wszystkich

To w sumie 6 krążków tematycznych. Leszek, współczuję. ;-)

Jak z tego widać może byśmy wydali zbiór 4 CD z tekstami po polsku,
angielsku i sprzedawali to tu i tam?
Oczywiście po naszych pierwszych dwóch!

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist