Re: TamOs2.org.pl

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 18:32:44 MET DST

teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

>Wedlug NASKu nie... Tu zdaje sie wchodza prawa do nazwy itp., a NASK twierdzi, ze
>jak ktos zglasza roszczenia do nazwy, to moga byc problemy...

dokladnie tak. na polipie bylo sporo o domenie zamojskiej, i o tym
jak nask 'ladnie' sie obszedl z klientem, a scisle mowiac nask mial
klienta w glebokim powazaniu.

>Powstalwa zreszta idea zarejestrowania domeny www.teamos2polska(poland).org
>
>za ok 245 ZL (70 USD) pierwsze dwa lata i po 30 USD kazdy nastepny rok...
>
>Co wy na to?

brzmi bardzo rozsadnie. dziwie sie ze w domenie pl nask ustalil tak
chore kryteria. bo w glownej *.pl 300zl rocznie to w/g. mnie za malo,
a w poddomenach funkcyjnych jest za drogo.

btw, jestem za opcja polska a nie poland.
a moze po prostu teamos2pl ?