Re: PÉyty CD dla OS/2.

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 13:15:32 MET DST

In article <362E3CA1.1968_at_fema.krakow.pl>, Wojciech Gazda wrote:

> A Corel sprzedaje to jeszcze (w wersji 2.25)? Raczej nie. Przydało by
>mi się coś pod OS/2 co funkcjonalnie odpowiada Corel Draw 3...

Z tego co ja się znam na prawie autorskim to nie ma żadnego znaczenia czy
dana firma sprzedaje produkt czy też nie. Po prostu jest on chroniony i tyle.
Ale oczywiście mogę się mylić.

Natomiast co do Corela for OS/2 to osatnia wersja to była 2.5 i raczej
przypominała Corela 2.0 niż 3.0. Poza tym miała własny format zapisu pliku
.cdr niezgodny z Corelem 2.0 i 3.0 (oraz oczywiście jeszcze innymi).
Poza tym z tego co pamiętam to nawet nie potrafiła odczytać plików Corela 2.0.
Ale to już szczegóły techniczne.

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."