Re: P³yty CD dla OS/2.x

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:33:24 MET DST

On Tue, 20 Oct 1998 06:12:38, infokub_at_pp.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:

[..]
> P³yty bêd± rozprowadzane po kosztach "produkcji" (nie powinno to byæ wiêcej ni¿
> oko³o 20-25 z³) pod warunkiem, ¿e uzbiera siê minimum 10 chêtnych na ka¿d± p³ytê

20-25 za sztukê czy za obydwie?

> Na razie jest zapotrzebowanie na 2 komplety, trochê ma³o...

Zg³aszam zapotrzebowanie, jednak chêtnie przyjrza³bym siê najpierw
zawarto¶ci, wiêc jak ju¿ sprawa siê skrystalizuje, to pode¶lij na listê
spis tre¶ci wraz z w³a¶ciwym "order form" :)

Ze swojej strony mam sugestie:
D³ugie nazwy - upewnij siê ¿e nagrywasz we w³a¶ciwym jouliecie.
Ostatnio nagra³em sobie p³ytkê u znajomego (w³a¶ciwie to znajomy nagra³)
i lekko siê zirytowa³em, bo zamiast d³ugich nazw mam tyldo-numerki. A
nagrywana by³a niby w ten sam sposób co "demo" którego d³ugie nazwy
widzê bez problemu.

Co do zawarto¶ci.
Zestaw do Fixpakowania: Kicker, FastKick (oczywi¶cie odpowiednie wersje)
no i same fixpaki - Base OS, mpts, peer, java (a najlepiej nie tylko
fix, lecz wszystko konieczne do zainstalowania javy 1.1.6), lan, tcp/ip
4.0t (na dniach bêdzie stack 4.0w, mo¿na daæ obydwa, a 4.0t na pewno).
Uaktualnienie dyskietek instalacyjnych.

Fixpaki Base OS dla Warpa 3 i 4 (u¿ywam obydwu na ró¿nych komputerach).
Co do wersji jêzykowej to osobi¶cie jestem zainteresowany UK, ale raczej
nie powinno stanowiæ problemu dodanie US i PL. Ca³o¶æ s±dzê, ¿e zamknie
siê w 300MB.

Jeszcze ma³a uwaga co do fixów. Proponujê najnowsze wersje (8,38) i po
jednej z "wcze¶niejszej serii" (proponujê 5, 32|35), gdy¿ na wybranym
sprzêcie te starsze mog± sprawowaæ siê lepiej.

Je¶li chodzi o aplikacje to dema pokrywaj±ce mo¿liwie szeroki obszar
zastosowañ:
ProNews, PMMail, Embelish, Neon 2D/3D, Mesa 2.2, (mo¿e kto¶ zna jaki¶
dobry edytor OS/2 native? Arkusz ju¿ mam - kupujê Mesê :) a zamiast
edytora u¿ywam Worda 2.0c), Relish, PMView, FC/2, EPM 6.03 wraz z
dodatkami typu EPMTEX czy EPMGCC, HTMLStudio, HomePage Publisher,
WebWriter, dodatki do REXXa (DLLe z dialogami, funkcjami matematycznymi
i inne, INFy z tipsami itp.), NS/2 lub Comm/2, TeX for OS/2 i fonty,
FM/2, FM/2 utils.

Drobiazgi pierwszej potrzeby jak RoboSave, WatchCat, Phoenix, IniTor,
CheckIni, i drobne dodatki typu EABrowser, AssoEdit, Xit, XFolder,
PMTimer, DragText (najczê¶ciej s± to bardzo ma³e programy wiêc mo¿na
upchn±æ ich sporo, tym bardziej, ¿e ka¿dy ma swoje w³asne preferencje co
do tych drobiazgów).

W razie czego mogê zrobiæ listê z URLami, albo wrêcz przygotowaæ swój
proponowany zestaw narzêdzi.

Mo¿na dodaæ naj¶wie¿sze drivery do najpopularniejszych u nas kart
graficznych/dzwiêkowych ( cirrus, matrox, s3, SB czy co tam jeszcze).

Warto dodaæ XFree86, emix, GhostScript, Tcl i generalnie GNU "do pe³na".

Lista dosyæ d³uga, ale s±dzê, ¿e najlepiej zrobiæ burzê muzgów
wszystkich zainteresowanych, i wybraæ z tego jaki¶ wspólny mianownik.

pOSdrawiam,
Marek
                                               Marek Wojciechowski