Re: P yty CD dla OS/2.

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 08:43:14 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 08:08:29 +0200 (CEST), Bart/2 (Bartosz Tomasik)
wrote:

>Jescze jedna uwaga jeśli chodzi o fixy: proponuje najnowsze fixy PL
>dla Warp 4 i 3 oraz najnowsze fixy UK dla tychże, oprócz tego
>poprawione dyskietki startowe rozpoznające dyski >4Gb... no i
>oczywiście wszystkie fixy tpc/ip mpts peer i java (javę też by można
>było dać).. jak fixpack to porządnie :)) tyle na razie

Wlaśnie o Javie chciałem napisać! I o Netszkapie! W ogóle uważam, że na
płytach powinny się znaleźć przede wszystkim rzeczy duże objętościowo.
Dorzuciłbym jeszcze narzędzia GNU (kompilator gcc, środowisko emx,
ghostscript z ghostview, XFree/2, Perla, bash/2, apache, sysutil,
textutil itp.). Wielu z nas pracuje równolegle pod OS/2 i Linuxem albo
pod OS/2 przygotowuje serwisy WWW wystawiane później na maszynach
linuxowych. Wtedy dobrze mieć zainstalowane takie rzeczy, choćby po to,
żeby móc testować skrypty w Perlu czy w sh u siebie.

OSciski!
Mirek Nowakowski