Re: Latark po oczach - WPS i UNIX

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 23:58:49 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 20:40:03, Adam Pˆaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

> Ale po kosztach wydania/wypalenia? RTo bedzie jakies 10 zl razem z
> przesylka. Przypominam kolegom - stale lacze juz u mnie jest, tylko
> modemow brakuje.

        Mniejsza z tym, istotnie jest to, że nie jest to w systemie, tylko
trzeba sobie dorabiać.

> Hm... IMHO _Standardowo to OS/2 instaluje się na HPFS - na facie to
> trzeba go przełączać.

        AFAIR instalacja podstawowa jest na facie, dopiero zaawansowana
instaluje HPFS. Zresztą spójrz inaczej: FAT nie wymaga żadnego IFS-u
(chyba nawet diskcache nie jest obowiązkowy, choć wskazany), a HPFS
jest w IFS-ie. Tymczasem w linuksie _wszystkie_ file systemy są
równoważne. Przynajmniej od strony architektury i współrpacy z resztą
systemu, bo oczywiście ine na każdym da się L. zainstalować.

--
Pozdrawiam,
Jan.