Re: Pyty CD dla OS/2.

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 22:59:54 MET DST

infokub_at_pp.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:
>Jedna będzie zawierała fixy w postaci do instalacji prosto z płyty.
>Druga różnej maści oprogramowanie i tutaj liczę również na waszą pomysłowość.

mi plyta nie jest potrzebna, bo mam dobry dostep do sieci.
ale jesli juz, to proponuje KONIECZNIE umiescic ftpser72.zip .
to jest naprawde czadowy serwer ftp.

btw, przedtem napisalem sobie w paszczalu program, ktory na ftp
zostawia zerowy plik, w nazwie jest ilosc wolnego miejsca.
niestety pisalem to w virtual pascalu, i nie moge rozpowszechniac
kompilatu. chyba niedlugo napisze to samo w reksiu i bedzie z glowy.
jak napisze, dam znac. do kompletu do ftp serverow to sie bardzo
przydaje, zeby ludziska wiedzieli ile bajtow moga jeszcze upchnac :)

ps: ten ftp server ma parametr, w ktorym mozna zadelkarowac ile
    miejsca zostawi na dysku. aha, mozna tez budowac wirtualne drzewo
    katalogow. czad! i uprawnienia tez sa bardzo fajne. jest tez zrodlo.