Object Desktop

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 23:09:11 MET DST

Sciagnalem sobie subject, bete 2.0 i jestem zadowolony - w szczegolnosci z Contorl
Center - na stale podmienilem WarpCenter.

Pelni wszystkie jego funkcje i ma pare dodatkowych, a do tego w inny sposob traktuje
umieszczane na nim foldery - prawy przycisk nie jest otwarciem, a wyswietleniem
popupa, jak na WPSie. Czyli mozna robic wszystko jak na WPSie - nawet z
rozwinietego Desktopu przeciagnac gdziestam...

Ulatwia to strasznie - np. mam na desktopie URLa i zmaksymalizowanego Comm/2 -
nie mam jak przeciagnac z dekstopu URLa i przy WarpCenter jest to nie mozliwe, a
przy Control jest :))

Oczywiscie, wszystko kwestia gustu.

Control nie ma niestety mozliwosci kilowania taskow - ale to w koncu beta.

U mnie OD dziala bardzo szybko :)

Moze ktos inny ma jakies uwagi?

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |