REXX i PM

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 20:17:09 MET DST

Bodek Timi <Bodek_at_rubikon.net.pl> wrote:
>Trzeba zapusci spod PMREXXa np.
> PMREXX un3.cmd

>trace '?e'
> call RxFuncAdd SysLoadFuncs, RexxUtil, SysLoadFuncs
> call SysLoadFuncs
> if RxMessageBox('Dalej?','Sprawdzanie','YesNoCancel','Warning')=7 then exit
>exit

coz. ehm... yhm..... pisalem dokladnie tak samo, tylko probowalem
odpalic bez pmrexx, i nie wiedzialem czemu nie chce ruszyc.

i jak to zwykle bywa, uzyskanie odpowiedzi na jedno pytanie,
powoduje powstanie 10 kolejnych pytan :) wiec pytam dalej.

konczy mi sie procedura w rexx spod pmrexx, i chce zeby pmrexx
sie tez zakonczyl. bo on zostaje. usuniecie trace nic nie dalo, ale
to chyba zrozumiale.

kolejne pytanie. jak mozna robic troche bardziej skomplikowane dialogi
w rexx ? czy sie wogole da ?