Re: Memento Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 21:05:19 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 19:18:57 +0200 (CEST), Leszek KUBRAK wrote:

>Tak jak napisałem wcześniej te dwa problemy mogę wziąć na siebie. Mogę "produkować"
>płytki po kosztach pod warunkiem, że naprawdę nie będą w grę wchodziły pojedyńcze
>egzemplarze.
>
>Korzystając właśnie z "darmowych" łączy akademickich mogę pościągać różne rzeczy
>ze świata i przygotować płytkę.

Hi,

OK, jedna sprawa załatwiona. Czy bierzesz na siebie również rozeznanie
ile osób będzie chętnych, dotarcie do nich, zaoferowanie,
rozprowadzenie, itp.? Oczekujesz jakiejś pomocy?
Pisz na prywatny. Do Lecha i do mnie.

Zgłaszam się do obu CDs. :-) Warto również stworzyć stronę na TeamOS/2
obrazującą liczbę zamówień. Zrób i daj Lechowi, aby wstawił na serwer
(niech Lech nie robi wszystkiego sam).

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist