Re: Latark po oczach - WPS i UNIX

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 16:20:04 MET DST

On 19 Oct 1998 15:45:15 +0200,
Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:

>Hi,
>
>No to drogi Leszku, podłożyłeś się na własne życzenie! ;-)))
>
>NIE MA NIC ZA DARMO!
>
>Twoje "darmowe" uczelniane łącza płacę z własnej kieszenie podatkami.
>Czy należy mi się w takim razie od Ciebie piwo? ;-))

Po pierwsze to nie powiedziałem że sam z takich dobroci korzystam (ale
korzystam, tyle że jest to bardzo sporadyczne korzystanie - 2,3 razy na
tydzień po parę minut telneta, ale z jednego komputra uczelni na drugi więc
de facto wogóle nie używam łącza "na świat").

A po drugie może to ja płacę za "swoje" "darmowe" łącze moimi podatkami?
(Wiem to aż za dobrze, że pracownicy uczelni nie zarabiają zbyt dobrze ale
myślę że na transfer dystrybucji Linuxa - używam Debiana - powiedzmy 2 razy
w roku to chyba płacę, nie? ;-) )

--
                                 Leszek Gerwatowski