Re: Latark po oczach - WPS i UNIX

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 13:23:24 MET DST

In article <199810190852.KAA08627_at_friko5.onet.pl>, Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>A widziałeś Linux za darmochę? Bo ja nie, każdy był na CD, który
>również kosztuje. :-)

Ależ nieprawda - można ściągnąć z sieci i jak się ma darmowe podłączenie
do sieci (np. uczelnie) to jest zupełnie za darmo. Albo też można dostać
od kumpla płytki CD z Linuxem za darmo I JEST TO LEGALNE (bo teoretycznie
to można dostać od kumpla płytki ze wszystkim ;-) ). Poza tym to kupując
płytki CD z Linuxem nie płaci się za Linuxa tylko w 100% za CD i jego
dystrybucję oraz ewentualnie za zamieszczone dodatkowe programy, które
mogą być płatne (np. można kupić RedHata z Applixware) oraz płaci się czasem
za support (np. kupując tzw. oficjalnego RedHata).

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."