NC 4.04 PL - gorzkie zale

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 11:51:50 MET DST

Przytloczony liczba postow w watku "Secret document" juz mialem
sie nie wychylac z moimi przyziemnymi problemami, ale ostatni
numer jaki mi wycial NC4.04 pomogl mi sie przelamac ;-)

Jest tak: Warp 3.0PL, FP32PL, Netscape Communicator 4.04PL
zainstalowany w tym samym katalogu co wersja 2.02 (tak jak
sugerowal program instalacyjny - oszczednosc miejsca ?)

Poniewaz ProNews/2 (wersja 1.50B1) zaczal sie domagac rejestracji
(a na innym komputerze wycial taki numer, ze skasowal cala grupe
pl.com.os.os2 #%*! i zgubil ustawienia pozostalych) sprobowalem
do przegladania news off-line uzyc NC4. Nawet pokazal, ze to robi
(troche trwalo sciagniecie od poczatku kilku grup ;-)). I na tym
sie skonczylo. Widze wszystkie tytuly postow ale do ich tresci w
zaden sposob nie moge sie dostac! Widzial ktos cos takiego? W
podkatalogu users\ja\news\cos_tam.dir znalazlem pliki podejrzane
o to, ze zawieraja to co trzeba. Niestety zwykly podglad pokazuje
tylko mnostwo krzakow oprocz tytulow i innych fragmentow
naglowkow.
Heeelp!

Na dodatek pare kwiatkow ujawnionych po instalacji NC4.04:
1. Zakladki kupil z NN2.02, ale polskie litery w tytulach
   porabal. Trzeba bylo recznie przepisywac.
2. W oknie Messenger'a pozycje menu "Widok" i "Wiadomosc" maja
   aktywna litere "w". W efekcie przez Alt+W otwieramy "widok"
   a do "wiadomosci" mozna sie dostac tylko mysza.
3. Help i menu tlumaczyly chyba rozne osoby - roznice w
   terminologii. Dotad nie wiem, czy wybierajac Widok/preferencje
   wybieram Kreatora?

Nastepne zwiazane sa zapewne z faktem, ze pracuje na ekranie
640x480:
4. Po wcisnieciu przycisku "zakladki" pojawia sie sie ich
   okno/menu ale w takiej oto postaci:
- kilka nalozonych na siebie kolumn
- kazda kolumna ma tak mala szerokosc, ze widac tylko 3-5
  pierwszych liter (nie mozna odczytac opisu czy adresu)
5. Po wybraniu Widok/Kodowanie pojawia sie okno/menu tak
   umieszczone, ze jego gorna czesc, zawierajaca przelaczenie z
   Win1250 na ISO znika za gorna krawedzia...

Na razie tyle;-)

Pozdrowienia
 --
           Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net
PS. Ze wzgledu na punkty 1-3 posylam tez do p. Marty -