Re: Sterowniki do SB AWE 64

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 08:57:54 MET DST

On Wed, 14 Oct 1998 22:15:22 +0200 (CEST), Jakub Cebula wrote:

>Sterowniki do AWE 32 NIE DZIALAJA z AWE 64!!! Szkoda nawet probowac...
>
>Creative Tech. zarzucilo produkcje sterownikow dla OS/2, ale zanim do tego doszlo
>przygotowano bete sterownikow do AWE 64. Te sterowniki sa do sciagniecia, trzeba
>tylko troszke pogrzebac, jest link bodaj na stronie Warpmana. To jest chyba ich 11
>wersja i dzialajaca praktycznie bez zarzutu.
Sprawdzoną wersję sterowników do AWE 64 przygotował Daniel Jorge Caetano
(bodajże z Argentyny). Mam te sterowniki. Proszę któregoś z kolegów, który
dysponuje FTP o kontakt to podrzucę. Wysyłanie do każdego chętnego mailem
jest troche męczące. List ma ponad 2 MB.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW