Re: Niedzielne pytanie ... virusy ogolnie

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 17:45:15 MET DST

> Wszystkiemu winien CAD-commander - przy instalacji podmienia plik KBDBASE.SYS
> i nawet sie o to nie pyta. Robi backup w katalogu \os2\boot, ale przy
> odinstalowywaniu nie odbackupowuje tego pliku. Miałem to samo.
A on ma jakas opcje odinstalowywania ? u mnie to polegalo na nacisnieciu
(w odpowiednich miejscach) klawiszy F8, F4, R,E,M,spacja ...

 W sumie szkoda ... juz mialem nadzieje, ze w koncu dorobilem sie jakiegos
robaka "pod" OS/2 ...
Tak przy okazji: komus udalo sie juz dorobic jakiegos "bezplatnego
dodatku" do programu ?