Re: Niedzielne pytanie ... poniadzialek ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 16:14:03 MET DST

> Jakie _dokladnie_ sa to klawisze? Czy nie przypadkiem "odpowiedzialne" za
> polskie znaki diakrytyczne w ukladzie programisty (tzn acelnoszx oraz
> ACELNOSZX)? A jezeli tak, to z jakich "nakladek" na system korzystasz?
> Moze Process Commander? Jezeli tak, to poszukaj upgrade na
> www.stardock.com, jak nie pomoze, to wywal i wroc do WatchCat-a!

Chyba niezupeˆlnie... nie dzialalo chyba tez 'Q' ale nie dam glowy.
Z nakladek na system posiadam File Commandera i jakies cudo do uzdadnienia
klawiszy z "choragiewkami". Wszystko chodzilo - przestalo po
zainstalowaniu CAD-commandera. Odinstalowanie wwym nie pomoglo. Wymienilem
plik KBDBASE.SYS i poszlo. Zastanawiajace jest to, ze podobne objawy
mialem jakis rok temu na W3 PL (teraz to bylo W4 PL) - <OLSNIENIE> ale
chyba masz racje - problem wynikl po instalacji programu, ktoren mogl (a
nawet powinien) cos zmieniac w sposobie obslugi klawiatury </OLSNIENIE>
 Dziekuje w kazdym razie za pomoc :)