Re: Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 14:56:16 MET DST

In article <6vdk6c$1bs$1_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszl'o wrote:

>bylem. nie ma wersji polskiej pluginow. kiedy one sie pojawia ?
>btw, w katalogu ftp po przejsciu przez cale mnostwo uciazliwych url,
>tez nie ma polskiego plugina.
>
>czy nie da sie z ta sprawa czegos zrobic ?

Wszystko jest. Nie wiem nie wiem jak poad adresem powyżej ale na pewno na
polski Software Choice czyli pod adresem:

http://service.boulder.ibm.com/asd-bin/doc/pl_pl/catalog.htm

A jeżeli chcesz ciągnąć to jest w ftp.dtk.com.pl/incoming

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."