Re: Fwd: Secret Document

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:19:50 MET DST

On Tue, 6 Oct 1998 20:24:19 +0200 (CEST), Arkadiusz Podgorski wrote:

>a moze wersje powstaly tylko z rozpedu? cos mi sie wydaje, ze przyjdzie nam
>sie pogodzic z tym, co z tego listu wyziera... :( precz z czarnowidztwem!

Hi,

Ten tajny dokument kłóci się mocno z zapowiedziamy Aurory. IBM miał
zdementować zawarte w nim niektóre informacje i do dzisiaj tego nie
zrobił.

>o! o wlasnie! moze napisza wps jako window-manager do X-ow! a potem os/2-emu?
>zeby dalo sie uruchamiac osowe programy? wreszcie skonczylbym z rozdzieraniem
>serca przy wyborze systemu, ktory chce uruchomic... :)

Też już było rozważane. Pies ogrodnika. Nie da nikomu i już.

Ale jeśli znacie ang. to zajrzyjcie do artykułów na ZD Net Sma_at_rt
Reseller, na adres:
http://www.zdnet.com/sr/stories/news/0,4538,2144900,00.html

i koniecznie do Supersite'a na News, tam ta sprawa wyszła. Pełny
dokument jest u curtis_at_maurand.com pod adresem:

http://www.maurand.com/info.html

Pozdrawiam,
Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/