Re: Fwd: Secret Document

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 15:55:13 MET DST

On Tue, 6 Oct 1998 10:49:01 +0200 (CEST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>Jak pisałem niedawno, że lista zamiera to wiedziałem co robię. Jest
>10.30 we wtorek i żadnej inormacji.
>Przez kilka ostatnich dni nie czytałem poczty z list zachodnich.
>Zaglądam i co widzę?
>
>Tajny dokument IBM ujawniony, a w nim podzwonne dla OS2 !!!!!

??? O co dokladniej chodzi??

>A nas jak w Kłaju, cisza.
>
>Przy okazji, może TeamOS/2 nasłuchiwałby pilniej różne "Wolne Europki"
>i sprawnie sprowadzał na krajowe FTPe ciekawe programiki. Jest już
>PMMail/2 v.2.

Informacje ze bedzie dalem chyba na poczatku wrzesnia :) A ze jest dopiero wczoraj -
wtedy sie dowiedzialem :( Jak teamerzy wiedza, to prosze niech do mnie takie info
nadsylaja - nie jestem wszechwiedzacy :)

>Przykro przyznać, ale śpimy Panowie. TeamOS/2 to nie tylko WWW, to
>powinno oznaczać incjatywę.
>A ponieważ podejrzewam, że każdy z nas (Was) zarejestrował się i ma
>abonament WarpCast, zastanawiam się czy jest sens nad podsyłaniem
>takich informacji jak ta.

Wlasnie - stad niezbyt czesto dodaje newsy na Team - moim glownym zrodlem
newsow jest warpcast i w "zrzynaniu" z niego nie ma sensu. Jak sa jakies ciekawe
newsy to daje :)

>I jeszcze jedno, czy bariera językowa nie gra w naszym przypadku dużej
>roli?
>
>Pozdrawiam, tylko w co ti zaglądać - Linux? BeOS? NT? Bo w Javę ja nie
>wierzę. Firmy pójdą tam gdzie są pieniądze, a nie w wizje IBM (czy też
>tylko strategię ślepego).
>
>Czuwaj i przeżuwaj (Secret Document).
>Zajrzyjcie obowiązkowo pod adres:
>http://www.zdnet.com/sr/stories/news/0,4538,2144900,00.html