Re: PILNE - partycje w OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 12:18:14 MET DST

Jerzy Orzeszek <jurek_at_univcomp.waw.pl> wrote:

> Napiszcie mi co radzicie zrobić? Czy są jakieś narzędzia, które można
>wykorzystać ? Czy można w tej sytuacji jakimś sposobem sformatować
>partycję c: dla win95, która jest skompresowana ? Czy też jest nam
>potrzebne narzędzie z OS/2 ? I jakim narzędziem usunąć partycję w OS/2 z
>instalacyjnej dyskietki OS/2 ?

mozesz bez trudu usunac. odpalasz dyskietki instalacyjne.
w pewnym momencie pojawi ci sie troche napisow, i dokladnie je
przeczytaj. na samym dole wolami pisze: Enter-cintunue, F3-command prompt.

no to wejdz do prompta, a potem odpal fdisk . usun te nieszczesna partycje,
i zaloz jeszcze raz. przy okazji obejrzyj dokladnie partycje, i uzupelnij
to co wyparowalo z bootmanagera. przy okazji przestaw bootmanagera
jako startable.