Re: serwer z OS/2

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Wed 23 Sep 1998 - 16:11:09 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> U mnie FC/2 i owszem odpala sie, ale lokalnie tam gdzie jest telnetd,
> natomiast na terminalu mam czysty ekran.

Najpierw ustaw typ terminala na ANSI, a dopiero potem polacz sie
z OSem :-)

> Jakiego uzywasz telnetd ?

Uzywam standartowego telnetd, oto linia z INETD.LST (mozna i tak)
telnet tcp "telnetd -cp none"

Czy telnetd + FC2 sie odzywa latwo sprawdzisz ze standartowego
telneta w WIN95.

W ZOCu powiniwnes dostac FC w kolorach, z kursorami oraz z Ctrl-ENTER.
Reszty prostym ruchem z ZOCa chyba nie dostaniesz, bo jest zbyt bogaty.

--