Re: Swietna strona o OS/2 mojego kumpla

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 23:47:04 MET DST

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> Twoje prawo.

> Ale dlaczego tak poważnie, bez przymrużenia oka? :-) To NIE TY
> informowałeś o kolejnej ciekawej stronie o OS/2 Warp. Byłem, cieszę
> się, że ją tworzysz. Coś chcesz zrobić i robisz dobrze. Bez fałszywego
> wstydu, proszę. ;-) Czy naprawdę Ciebie też dotknęła zaraza "SPAM
> correctness" ?! <zdziwienie>
        Nie dotknęła mnie, trochę mnie poniosło - chciałem przez chwilę aby
ktoś mu przysłał tak z 5MB do skrzynki...
        Najbardziej zdenerwowało mnie to, że umieścił swoją reklamę mojej
strony akurat na "sekundę" przed umieszczeniem na niej kursu
programowania DLL pod OS/2 - dopiero wtedy chciałem ją zareklamować. Ale
trudno - stało się.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */