Re: Toronto

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 22:12:31 MET DST

On Thu, 17 Sep 1998 20:24:51 +0200 (CEST), Jurek Kowalski wrote:

>przy pomocy TVFS-a mapujemy wlasny katalog z poprawkami do CDROMu
>jako pierwszy przy przeszukiwaniu,
>dodajemy do tego zawartosc CDROMu w napedzie
>i calosc i exportujemy w siec jako nowe zjawisko ;-)
>[pliki na naszym HD przykrywaja pliki z CDROMu]

Cześć Kolego,

Bardzo byłem ciekaw czego będę mógł się dowiedzieć o Toronto. Ale po
takim tekście jak ten powyżej, dalej jestem głupi, jeśli nie głupszy.
Nie traktuj tego jako złośliwość, ale czy gdybyś użył języka polskiego
nie byłoby to-to bardziej czytelne?

Dygresja dla innych: ciekawe, że się przyczepiacie do SPAMu, a nigdy
nie protestujecie przeciwko takim językowym potworkom.

Z poważaniem,
Przemysław Pawełczyk

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/