GIMP/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 16:20:31 MET DST

Ktoś ostatnio pytał o GIMP-a pod XFree/2 (niestety skasowałem oryginalny
post). Odpowiadam więc - GIMP/2 działa pięknie. Zreszta tak samo jak całe
XFree/2. Przy instalacji jedno tylko ostrzeżenie - gimp zamienia plik
\xfree86\lib\shm.dll bo twierdzi że ma nowszą wersję a w aktualnej jest
poważny błąd. Nie należy mu na to pozwolić (o co zresztą trudno bo
instalacja gimpa polega na rozzipowaniu w \ dwóch zipów)! Po zastąpieniu
tego pliku przestało mi działać całe XFree/2 (XServer zgłaszał błąd w pliku
emxlics.dll ale po zainstalowaniu najnowszych wersji bibliotek EMX nic nie
pomogło). Należy więc przed rozpakowaniem zachować oryginalny plik shm.dll
i po rozpakowaniu zipów nadpisać ten wrzucony przez gimpa. A potem już
wszystko jest OK.

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."