Re: Toronto

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 11:31:22 MET DST

On Thu, 17 Sep 1998 11:20:42 +0200 (CEST), Jan Sto ek wrote:

> Mam pytanie z gatunku naiwnych: do czego tak naprawdę przydaje się
>TVFS? Już sobie przeczytałem help do niego, ale zanim popsuję sobie
>system eksperymentami, chciałbym zobaczyć choć szkic rzeczywistego
>zastosowania...

Kiedyś się do tego przymierzałem w związku z e... nazwijmy to --
rozbudowanym drzewem katalogów. W domu i w pracy mam niestety trochę inne
literki i drzewka, i szukałem jakiś OS-owych substytutów "subst", "join"
i "assign", żeby szybciej się dobierać do potrzebnych mi katalogów i
łatwiej synchronizować pliki.

Ale w końcu stwierdziłem, że do tych celów wystarcza mi XFile i listy
najczęściej wykorzystywanych katalogów w FM/2 oraz Object Navigator, oraz
odpowiednie pliki konfiguracyjne do Object Backup i dałem spokój.

OSciski!
Mirek Nowakowski