sterowniki GRADD

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 10:33:52 MET DST

Wypróbowałem właśnie nowe sterowniki GRADD na Warpie PL z FP06UK.
Działają zdecydowanie lepiej niż poprzednia wersja (przynajmniej na mojej
karcie S3T64V+ 2MB). Przy poprzedniej wersji różnica między nimi a
sterownikami z www.s3.com była bardzo widoczna (gorsze odrysowywanie i wogóle
wydajność). Teraz jest ona niezauważalna (nie robiłem żadnych testów fachowym
programem tylko oceniałem tak "na oko"). Tak apropos czy ktoś wie czy będą
nowe sterowniki do S3 (najnowsza wersja z www.s3.com nie chce się instalować
na fixach > 5 - przynajmniej u mnie).

--
|Leszek Gerwatowski|                                /\\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."