Re: [WarpCast] vote for OS/2 (fwd)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 12:33:23 MET DST

On Thu, 10 Sep 1998 12:16:07 +0200 (CEST), Andrzej Piŕta wrote:

>I przy okazji czy ktoś mógłby mi łopatologicznie wytłumaczyć jak
>zafiksować OS/2.
>Mam Warp 4 PL, zrobiłem dyskietki, a w readme jest napisane, że nast.
>trzeba:
>A:>service .....
>a on na to not found. Na dyskietkach też nie - co zty zrobić ????

Na początek przeczytaj README i sprawdź, czy nie masz gdzieś jakiś
plików, o których tam wspominają, że trzeba je skasować.

Jak nie masz, to jest tak, że Warp przechowuje informację o wersji
językowej systemu i FixPaka, i trzeba go oszukać. Weź plik
C:\OS2\INSTALL\SYSLEVEL.OS2 w edytor binarny i zaraz na początku
zobaczysz napis w rodzaju XRU4000_XRU4000_IBM. Porównaj to z nazwą pliku
z FixPakiem i wyciągnij wnioski, a te nanieś na rzeczony plik :-)

"I pamiętajcie Jacobi, jeżeli coś się nie uda, generał i ja zaprzeczymy,
że wiedzieliśmy oczymkolwiek!"

OSciski!
Mirek Nowakowski