Sciaganie artykulow z grup

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 11:41:25 MET DST

Witam serdecznie,

Na wstepie pragne wyrazic swoje uznanie dla grupy dyskusyjnej os2 za
"kulture bycia". Czytalem ostatnio artykuly innych grup i przerazil
mnie ton i slownictwo uzywane przez niektorych uzytkownikow.
Uszczypliwosc i arogancja to jak widze chleb powszedni wielu internautow.
Ale do rzeczy, mam pytanie:
Podczas zapisu artykulow na dysk twardy komputera wraz z nimi zostaja
zapisane przydlugie wstepy, pelne technicznych szczegolow i niezrozumialych
dla mnie terminow. Czy mozna sie tego jakos pozbyc? Jest mi to zupelnie
nie przydatne.

Dziekuje i pozdrawiam,

Piotr Kuriata