Re: OS/2 poszukiway.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 12:03:20 MET DST

"James" <no_at_spam.com> wrote:
>Poszukuje kopji OS/2 WARP v.4 najowszej wersji. Za ile moza to kupic i
>gdzie i czy sa tam w Polsce Agielskie wersje. Jezeli jest tam ktos w
>Warszawie kto moglby mi to sprzedac prosze o kontact. Poszukuje rowniez
>Borland C++ v.5 na Win95 i OS/2, programy na OS/2.
>Tylko Angielskie wersje.

os/2 warp nie ma najnowszych wersji. jak jest v4, to gdzie bys nie kupil,
mozesz byc pewien ze dostaniesz te same pliki. z v3 zrobili troche zamieszania
:) poza tym jaka wersje bys nie mial, to fixpak zamazuje staresze wersje
plikow.

mozesz kupic chyba na www.tch.waw.pl , i www.calder.com.pl

co do BC for os/2. z tym bedzie ci ciezko, gdyz borland sie chyba
zatrzymal w os/2 na wersji 2.0 . za to jest bardzo dobra konkurencja,
w postaci visual age C++ od ibm'a . znajdziesz na tym info takze
na stronach ktore wymienilem.

co do programow pod os/2, jest tego troche. trudno mi powiedziec
co sie interesuje. przejrzyj starsze listy z tej grupy, i popukaj
po adresach ktore ludzie podali.

btw. star office 4.0 jest calkiem calkiem :) potezna kobyla.