HDD 4.3 GB i instalacja Warp4

Autor: Mariusz Bożyk (mariuszb_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 16:58:05 MET DST

Witajcie !
Jestem tu calkiem swiezy, wiec pewnie moje pytania beda Was dziwily, ale
mam nadzieje ze wybaczycie mi moja niewiedze i pomozecie.
Jakis czas temu uzywalem OS/2 v.2.1 w mojej pracy, ale raczej sporadycznie.
Teraz chcialem na swoim komputerku zalozyc Warp4, ale spotkala mnie niemila
niespodzianka. Mam dysk 4.3 GB, a gdy wszedlem w fdisk coby zalozyc Boot
Managera i partycje okazalo sie ze widzi tylko 2 GB. Pewnie jest jakis
patent na to - z gory dzieki za pomoc

Mariusz Bożyk
mariuszb_at_ckzeto.com.pl