Re: Ki diabel

Autor: Ireneusz Piotr Furdyna (ifurdyna_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 12:15:57 MET DST

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Cześć,
>
> Czy wszystkich wywiało na wakacje czy część z nas "powymierała",
> przeniósłszy się do innych środowisk, czy z serwerem w Łodzi coś nie
> tak? Ostatnio wrócił mi pocztę, pewnie był w konserwacji.

Niestety nie wszyscy z moich znajomych posiadają modemy. Inną sprawą są
koszta połączeń. Może dlatego ten spokój.Co do przenosin, to właśnie w
czasie wakacji dwoje z nich przeniosła się z Windy na Warpa. Na razie są
szczęśliwi, iż opóścili Team G.

A tak propo przenosin to...
Wrześniowy numer PC World Komputer podaje, iż... udział OS/2 w rynku
systemów operacyjnych na PC wzrośnie do 2000 roku z 0,8 w 1997r do 1,2.
Więc udział wzrośnie a nie zmaleje. Przyznaje to Windo gazeta. GŁOWA DO
GÓRY!!!
Dla pocieszenia dodam, iż zmaleje udział G'95-98.

> To pisać na listę, czy ją zlikwidować? Nie szkoda czasu?

Pisać, nie likwidować. Czasu nie szkoda. Na listach anglojęzycznych OS/2
jest tylko pusta dyskusja. Tu można znaleźć Nasze problemy.

A może by tak... poprosić IBM, Calder czy wszystkich dystrybutorów OS/2
w Polsce aby dodawali do sprzedawanych pakietów Warpa:

1. Jak łączyć się do TP S.A. (ustawienia, oraz serwer grup dyskusyjnych)

2. Gdzie można dostać darmowa konta pocztowe (może być problem z
reklamą)
3. Grupę dyskusyjną pl.comp.os.os2
4. Gdzie znajduje się oprogramowanie dla OS/2

Wiem, iż może to być trudne. Może to przedyskutujemy?

> Warpman,
> Przemek

> Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
> Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
> 31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
> Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/

pOSdrawiam

--
    Ireneusz Piotr Robert "Ketchup" alias "Yeti" Furdyna
                   ifurdyna_at_polbox.com