Re: *DOBRY* edytor tekstu

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 27 Aug 1998 - 16:13:58 MET DST

Jacek Poszytek wrote:
> [...]
[...]
> A czy czegos takiego nie da sie zrobic w LaTex2e, co prawda go jeszcze
> nie uzywalem ale kumpel mowil ze ma kilka nowych funkcji.

        Moze i mozna, ale nie mam do niego zadnej literatury
(a jesli mam, to o tym nie wiem) :-(

        Slawomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.