Re: *DOBRY* edytor tekstu

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Wed 26 Aug 1998 - 16:35:00 MET DST

Dominik Czechowski wrote:
> [...]
[...]
> To moze mnie oswiecisz w jaki sposob uzyskc przypisy w IBM Worksie ?
> Rysowac kreske i bawic sie recznie ?

        Jesli juz sie chwalimy, to ja pisalem swoja prace
w LaTeX-u. "Chodzi" bez problemow i pod DOS i pod OS/2 (emTeX),
zero problemow z polskimi literami (zainstalowany pakiet MeX/
LaMeX), przypisy sie robi bardzo latwo, do pisania wzorow
matematycznych idealny... Na poczatku moze sie wydawac hmm...
nieco prymitywny, ale pozniej czlowiek sie przyzwyczaja i nie
chce nawet patrzec na jakies IBM Works-y czy Word-y.

        Slawomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.