Re: pre read CD, jak ustawic

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 26 Aug 1998 - 01:10:25 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> Czesc. probowalem znalezc opcje do ktoregokolwiek modulu, gdzie
> moglbym ustawic dla CDROM ilosc danych wczytywanych 'na zapas'.
> niestety nie znalazlem, a jest mi to potrzebne (czytnik cdrom udostepniany
> dla wielu userow przez siec). jak moge zwiekszyc ilosc danych wczytywanych
> na zapas dla czytnika cd ?
> i/lub jak zwiekszyc wielkosc bufora danych dyskowych ?
        Wydawało mi się, że widziałem te opcje w "Command Reference" Warpa4.
Dotyczyły jednego ze sterowników: cdfs.ifs, os2cdrom.dmd, lub
ibmidecd.flt. Sprawdź.
        Zmiana bufora cache także była tam opisana przy poleceniu cache, oraz
przy hpfs.ifs.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */