Re: Lotus

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 25 Aug 1998 - 17:18:02 MET DST

On Tue, 25 Aug 1998 16:44:45 +0200 (CEST), Leszek Gerwatowski wrote:

>A dlaczegóż to OS/2 jest Javowym Rajem jeśli można wiedzieć?
>(nie neguję tylko pytam z ciekawości)

No jakże to tak, niewierny Tomaszu! Toż to OS/2 był pierwszy,
zintegrowany, współpracujący, kąpatybilny (korekta - nie poprawiać),
najszybszy, user fiendly (to samo, bez poprawek proszę), a w ogóle to
odskocznia do świetlanej Javowej przyszłości wszystkiego dla
wszystkich, począwszy od pralek, a skończywszy na windach w starych
osiedlach Nowej Huty. Jak możecie, Towarzyszu negować Nasze (IBMowe)
osiągnięcia. Wczoraj staliśmy nad przepaścią (nieudana promocja Warp
3.0), dzisiaj zrobiliśmy olbrzymi krok na przód (prosząc developerów by
przestali używać OS/2 API i przeszli na JAVA API, a producenci
zaprzestali testowania maszyn na OS/2).

A taki z niego Raj jak z sierpnia Maj.

Ciekawe dlaczego jest tak mało aplikacji na Javę? Napisz program,
sprzedaj, a jutro dostacniesz poprakę do komplilatora czy JVM. I zabawa
zaczyna się od nowa. Chciałbyś coś takiego używać? Ja nie przedsmak
tego masz w WWW i naszym NComm/2. Coraz więcej stron pokazuje mi jakiś
błąd, pewnie przeszli na Javę M$. To co, trudno było przewidzieć, że M$
zrobi wszystko by to wywrócić do góry nogami. A pamiętasz zabawę w
kotka i myszkę za Windows 3.1? Teraz będzie to samo. To Ci sami ludzie,
te same pieniądze i ta sama mentalność.

A IBMowi zachciało się Javy mając REXXa na wszystkie platformy, tylko
nie chciało się dorobić GUI. Tfu...na samo wspomnienie, otwierają mi
się scyzoryki w szufladach.

Podzrowionka,
Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/