Re: Netscape Communicator 4.04

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 25 Aug 1998 - 15:58:49 MET DST

In article <slrn6u5efm.a17.bigl_at_cs.tg.com.pl>, Leszek Gerwatowski wrote:
> [...]

I jeszcze jeden problemik - Netscape 4.04 ma problemy z kolorami na kartach
ustawionych na 256 kolorow. Przelaczylem wiec na 65k kolorow ale 800x600
(niestety taka karta - S3 T64V+). I tutaj problemy. Po pierwsze czcionka na
pulpicie (System Proportional) przestala jakby wyswietlac poprawnie polskie
literki. Po drugie w Netscape 4.04 poprawnie wyswietlane sa polskie literki
wtedy gdy uzywam jakiegos fontu TT, a wszystkie standardowe fonty OS/2
wyswietlane sa nieprawidlowo (przy 1024x768x256 uzywalem System Proportional
i wszystko bylo OK). W Netscape 2.02 wszystko wyswietla sie dobrze chociaz
bardzo dziwnie sie to formatuje.

Co to moze byc? (Zwlaszcza martwi mnie niemoznosc uzywania fontu System
Proportional bo to przeciez najbardziej czytelny font).

--
|Leszek Gerwatowski|                                /\\
"Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit." - Seneka