Re: OS/2 nie czyta CD multisession!

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 25 Aug 1998 - 09:30:26 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

>To może mieć związek. Czy możesz mi powiedzieć gdzie trzeba wpisywać
>nazwę sesji?
>Czy to jest przechowywane w jakimś labelu?
>Do nagrywania został użyty WinOnCd (ToGo software) pod Windoze95.

Nie jestem pewien odpowiedzi, bo to nie ja nagrywalem, tylko kolega.
Uzywane bylo oprogramowanie pod Win95 dostarczone razem z nagrywarka
HP (tu wlasnie nie jestem pewien nazwy - chyba jakis EasyCD). Tam nazwa
sesji jest jedna z opcji, ktora mozna ustawic podczas nagrywania. Nie
wiem jak to jest w innych programach.

                AE