Re: OS/2 nie czyta CD multisession!

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 15:17:10 MET DST

On Mon, 24 Aug 1998 13:51:47 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

>Cześć !
>
> Mam mały problemik. Nagraałem kompakt zawierający dwie sesje i
>OS/2
>widzi tylko pierwszą. DOS 5.0 ze sterownikami CD z przed 4 lat czyta,
>Windoza95, a jakże też czyta obie sesje.
>Co jest grane? Czy ktoś się już z czymś takim spotkał?
>
>W domu mam OS/2 Warp 3 bez FixPaków,
>ma zainstalowany świeży cdfs.ifs do "Joyleta" ściągnięty z IBM-a, CD-ROM
>to TEAC 16x SCSI-2.
>
>W pracy - OS/2 Warp 4 bez FixPaków,
>cdfs taki jak po instalacji, jako CD-ROM chodzi nagrywarka TEAC(nie
> [...]

Chyba jednak zacznij od zafixowania. U kilku klientów ma wykorzystywane
nagrywarki do zapisywania kopii fiskalnych sprzedanych biletów w czasie
rzeczywistym i ni ma żadnych problemów z odczytem płyt wielosesyjnych
w żadnym z tych środowisk.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59